Bezmäsité jedlá / Bielkovinové raňajky / Delená strava / Recepty šikovných gazdiniek

Omeleta s avokádom a paradajkou

No, poznáte to asi každá, cez Vianoce sa akosi menej kontrolujeme, pretože stoly nám ponúkajú množstvo dobrôt, ktoré bežne počas roka nekonzumujeme v takom množstve a po novom roku prídu tie klasické plány, ako sa ideme dať na chudnutie. Áno, aj ja som z tých, čo si povedia, že je najvyšší čas začať si upravovať jedálny lístok. Pri včerajšom listovaní Instagramu som natrafila na 60-ročnú modelku, ktorá nielenže dobre vyzerá, ale na svojom konte zverejňuje aj svoj jedálniček. Poviem vám, tak ma inšpirovala, že som do skorej rannej hodiny nad tým sedela a pozerala a vyberala, čo by som si tak z jej jedál pripravila. Hovorí sa, že ľudia by mali konzumovať lokálne jedlá z vlastného regiónu a s trochou úpravy si niektoré jedlá dokážem zhotoviť aj doma. No a tak som si hneď ráno spravila prvé nové raňajky do môjho cieľa dať sa do jarnej formy, kedy si chcem znovu začať užívať aj svoje bežecké nadšenie.

Čo budete potrebovať:
3 najlepšie domáce vajíčka
1PL domáceho masla
malá cibuľa
1 zrelé avokádo
1 paradajka
petržlenová vňať
soľ
mleté čierne korenie

Cibuľu očistite a nakrájajte na drobné kocky, na panvici na roztopenom masle nechajte zosklovatieť. Do pohára rozbite vajíčka, pridajte soľ, korenie a rozmiešajte. Vylejte na cibuľku, premiešajte a na pomalom plameni nechajte pomaličky piecť. Pridajte na kocky pokrájanú paradajku a na plátky nakrájané avokádo a posekanú petržlenovú vňať. V prípade potreby, aby sa vám aj vrch omelety dobre opiekol, prikryte panvicu pokrievkou a dopečte. Môžete si vychutnať vaše zdravé raňajky.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *